piątek, lipca 05, 2013

Koszyczek z papierowej wikliny

witajcie ostatnio plotę z papierowej wikliny,kilka prac już prawie skończyłam ale ten koszyczek co teraz pokazuje skończyłam na 100% wiec mogę już go zaprezentować
zabejcowany,polakierowany i dopieszczony różyczkami z krepiny i tak jak obiecałam wcześniej,że napisze jak sie sprawdziła lakier akrylowy wodny półmat,którego użyłam pierwszy raz-cudo normalnie-szybko schnie,nie śmierdzi,nie zostawia żadnych zacieków żałuje że wcześniej go nie kupiłam bo zmarnowały mi sie inne wcześniejsze prace przy użyciu innego lakieru nie wodnego akrylowego ;( teraz bedę używała tylko tego lakieru acha dodam że to lakier firmy Domalux-wyszła u nich seria do lakierowania zabawek drewnianych też są kolorowe te lakiery ale jeszcze nie miałam żadnego chociaż myśle nad zakupem

2 komentarze: