wtorek, sierpnia 27, 2013

Wygrałam w Candy imieninowym

Witajcie kochani trochę jestem do tyłu z postami ale zaraz to nadrobię chciałam się pochwalić wygraną w imieninowym candy w którym brałam udział na blogu: http://rekodzielaani.blogspot.com/ wygrałam śliczną bransoletkę
jedną z tych na zdjęciu no już ta bransoletka ma swoją historie a mianowicie listonosz przyniósł ją 14sierpnia w dniu urodzin mojego 4letniego synka,otwieram przesyłkę a tam śliczna bransoletka niestety okazała się za mała a ja zanim pomyślałam że mogłabym dorobić łańcuszek przedłużający żeby ją troszkę powiększyć bransoletka już miała nową właścicielkę moją mamę. Mama tego dni wyjeżdżała do Belgii z urlopu w Polsce i tak jej się bransoletka spodobała że nie miałam serca jej odmówić i podarowałam ją mamie.Na miejscu gdy już dojechała szczęśliwie do Belgii bransoletka znalazła jeszcze nowszą młodszą właścicielkę bo tak się spodobała ta bransoletka mojej młodszej siostrze że teraz ona ją nosi i się wszędzie nią chwali.Dziękuje jeszcze raz za przemiły prezent Aniu ;)

1 komentarz:

  1. Ciekawie to wygląda, i do tego pracochłonne pewnie ;)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam na http://marts-handmade.blogspot.com/ (zmieniłam adres)

    OdpowiedzUsuń