środa, lipca 17, 2013

Początki koralikowania

Jakiś czas temu zafascynowała mnie metoda robienia na szydełku sznurów szydełkowo-koralikowych bardzo chciałam spróbować ale mi to nie wychodziło bo sie okazało,że mam krzywe koraliki ;( Nie mogłam po nocach spać śniły mi sie ciągle te koraliki i ostatnio wygrzebałam gdzieś u siebie troche prostych koralików i oto co powstało
to moje pierwsze próby chyba rozgryzłam z czym to sie je a dzisiaj bardzo mnie zaskoczył listonosz bo przyniósł mi koraliki od koleżanki z FB Agaty Ly u której zakupiłam równiutkie koraliki czeskie Preciosa i bede teraz z nich próbowała zrobić sznury koralikowo-szydełkowe ;)

3 komentarze:

  1. Wygląda bardzo fajnie, ja od dawna szukam wzoru na takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie nauczyłam z tego blogu http://koralikowaweraph.blogspot.com/ Werapch ma mnóstwo kursów a ten wzór co ja zrobiłąm to jest tylko nawlekanie na nitke 1 koralik biały i 1 koralik niebieski itd... na razie do końca nie umiem rozczytywac wzorów na inne wymyślne bransoletki wiec chyba poprzestane na skromnych dwóch kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne juz nie moge sie doczekac kiedy pokazesz cale stosy bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń