wtorek, czerwca 04, 2013

Moja nowa biżuteria

Witajcie Kochani ostatnio coś pogoda nie dopisuje wiec pozostaje w domciu,ale mimo złej pogody natchnienie biżuteryjne mnie nie opuszcza a na dowód tego pokazuje moje nowe dzieła-jeśli by ktoś chciał mieć taką albo podobną to Zapraszam



przepraszam za jakość zdjeć ale mój 5letni aparat zaczyna odmawiać posłuszeństwa i juz powoli sie rozglądam za nowym ;)
a te dwie ostatnie co zaraz pokaże Wam to były bransoletki na specjalne zamówienie -klientka zadowolona ta czarna była gratis z tego wzgledu,że osoba zamawiająca była moją pierwszą klientką

a to moja kolejna bransoletka szydełkowa z kolczykami tym razem i makramowa w brązach


a skoro już ten post taki długi to może sie pochwale ze w końcu sie nauczyłam robić na zdjeciach znak wodny podaje darmowy program http://bytescout.com/watermarking.html dzieki któemu ja sie szybko nauczyłam jak zabezpieczyć swoje zdjecia przed kradzieżą w sieci.Miłego Dnia Wszystkim życze i pozdrawiam serdecznie w ten pochmurny dzień ;)

3 komentarze: